Zrušení a refundace
Naposledy aktualizováno: 25. října 2025
1. Jak zrušit předplatné
Předplatné můžete kdykoli zrušit v aplikaci v sekci Fakturace / Billing. Po zrušení zůstává přístup aktivní do konce již zaplaceného období. Správa probíhá přes bezpečný zákaznický portál Stripe.
Odkaz na správu předplatného naleznete na stránce /billing.
2. Refundace (vrácení peněz)
- Standardně neposkytujeme refundace za již zaplacené období předplatného.
- Výjimku můžeme udělit v případě prokazatelné technické závady na naší straně, která dlouhodobě brání využití služby.
- Pokud došlo k duplicitní platbě omylem, napište nám prosím do 14 dní na support@cvzdarma.cz – situaci obratem prověříme.
3. Změny plánu a poměrné účtování
Při upgradu plánu se může účtovat poměrná část (pro-rata) dle pravidel Stripe. Při downgradu se změna projeví od dalšího fakturačního období. Konkrétní částky vždy uvidíte v portálu před potvrzením změny.
4. Faktury a platební doklady
Všechny faktury a platební doklady si můžete kdykoli stáhnout v portálu Stripe z odkazu na stránce /billing.
5. Zákonné odstoupení u digitální služby
Premium plán poskytuje okamžitý přístup k digitální službě. Zakoupením vyjadřujete souhlas s jejím okamžitým zpřístupněním a berete na vědomí, že právo na odstoupení do 14 dní se podle českého práva na tento typ služby nevztahuje (viz § 1837 občanského zákoníku).
6. Kontakt na podporu
Pokud potřebujete pomoc se zrušením nebo řešíte problém s platbou, napište nám na support@cvzdarma.cz. Ozveme se co nejdříve.
Detailní pravidla používání služby najdete v Obchodních podmínkách a informace o zpracování osobních údajů v Zásadách ochrany osobních údajů.